29. října pořádal Google Workshop ve svém sídle v Praze.
O čem byl workshop?
Workshop byl o možnostech online propagace. Za posledních 10 let došlo k obrovskému nárůstu používání mobilních zařízení. Proto je důležité mít webové stránky, které jsou na mobilní zařízení připravené.
Co se týče budoucího vývoje, tak Google předpokládá, že se bude dále zvyšovat oblíbenost videí na internetu. Reklamy na YouTube tak mohou být velice dobrým způsobem propagace.
Ještě předtím, než začnete utrácet peníze za reklamu, je dobré si udělat SEE-THINK-DO-CARE strategii, která nás provázela celým workshopem.
Jak to v Googlu vypadá?
V roce 2011 se pobočka českého Googlu přestěhovala na adresu Stroupežnického 17. Google je velice blízko centrále společnosti Seznam nebo Mafra.
Logo Googlu u hlavního vchodu byste hledali marně. Vstup do budovy je přes skleněné dveře z modrého skla. Google najdete v pátém a šestém patře. Vzhledem k tomu, že v ČR je pouze malá pobočka, je zde okolo deseti zaměstnanců ve dvou patrech. Telefony zvedají v Polsku a mnoho dalších zaměstnanců je v Dublinu.