Facebook zákaznický chat na webových stránkách umožňuje začít konverzaci s lidmi přes webové stránky a pokračovat v aplikaci messenger. Zpráva, kterou návštěvník webových stránek odešle dorazí mezi zprávy vaší Facebookové stránky. V tomto článku najdete návod na vložení Facebook chat pluginu na webovou stránku. Pokud jste zákazníkem firmy intersite.cz, napište na email tomasrak@intersite.cz a s nastavením vám pomůžeme.
Postup pro získání a vložení kódu na webové stránky:
1. Založte si na Facebooku stránku. Pokud již stránku na Facebooku máte, tento krok přeskočte. Založení nové stránky můžete provést zde: https://www.facebook.com/pages/creation
2. Otevřete si svoji Facebook stránku a klepněte na NASTAVENÍ STRÁNKY.
3. V nastavení vyberte záložku POKROČILÉ ZPRÁVY.
4. Pod nadpis „Domény přidané na seznam povolených“ zadejte do políčka adresu vašich stránek. Například https://nazevvasidomeny.cz
5. Klepněte na tlačítko uložit.
6. V nastavení vyberte záložku ZPRÁVY.
7. Klepněte na tlačítko „Začít“ pod nadpisem „Přidejte si na web Messenger“.
8. Klepněte na tlačítko „Další“.
9. Vyberte jazyk na češtinu
10. Klepněte na tlačítko „Změnit“, které se nachází pod nadpisem „Pozdrav“ a upravte si větu, kterou návštěvníci stránek v chatu uvidí.
11. Klepněte na tlačítko „Další“
12. Zaškrtněte pole „Vlastní barvy“ a vyberte si barvu pro prvky chatu. Ideální je zvolit barvu, která je použita pro webové stránky.
13. Klepněte na tlačítko „Další“.
14. Uvedený kód v pravé části okna zkopírujte a zašlete na email tomasrak@intersite.cz. Kód vám vložíme na webové stránky. Pokud nejste zákazníkem intersite.cz, vložte kód přímo za úvodní HTML tag body na každé stránce, kde chcete, aby se plugin zobrazoval.
15. Klepněte na tlačítko „Dokončit“
16. Klepněte na tlačítko „Hotovo