Kontaktní údaje na společnost Seznam.cz
Pro dotazy a technické problémy s emailem na seznam.cz kontaktujte podporu firmy Seznam.cz na čísle +420 234 694 430 od 8.00 do 16.30 (po–pá).
Návod na nastavení emailu na vlastní doméně přes Seznam.cz
Tento návod je napsaný na míru pro zákazníky intersite.cz. Pokud nejste našimi zákazníky, některá nastavení se budou lišit. Pokud jste náš zákazník a přesto máte problém s nastavením, pak napište na tomasrak@intersite.cz a můžeme nastavení provést za Vás.
Pokud chcete používat emailovou adresu ve tvaru neco@vasedomena.cz je třeba email nastavit. V tomto článku naleznete návod krok za krokem na nastavení emailu přes rozhraní emailu na seznam.cz
1) Založení emailu na seznam.cz
Pokud ještě nemáte založený email na seznam.cz, založte si ho na adrese www.seznam.cz přes odkaz ZALOŽIT NOVÝ E-MAIL.
Ve formuláři vyplňte všechny údaje. Uživatelské jméno si můžete zvolit jaké budete chtít, jen nesmí být již obsazené někým jiným.
2) Nastavení
Jakmile budete mít účet na seznam.cz založený, přihlaste se do něj. Po přihlášení v pravém horním rohu klikněte na svoje jméno a zvolte NASTAVENÍ.
3) Import e-mailů
V nastavení vyberte možnost Import e-mailů.
- klepněte na tlačítko PŘIDAT DALŠÍ ÚČET.
- V roletce „Vyberte poskytovatele“ zvolte možnost JINÝ.
- Do pole Do pole Uživatelské jméno zadejte celou emailovou adresu. Například ve tvaru info@vasedomena.cz.
- Do políčka Heslo napište vaše heslo k tomuto emailu – heslo jsme vám pravděpodobně zaslali emailem.
- Do políčka POP server napište server.intersite.cz
- Do políčka Port napište 110
- Klepněte na tlačítko ULOŽIT ÚČET
Nyní je nastavené pouze přijímání emailů do vašeho Gmailu. Ještě tedy nastavíme možnost odesílání mailů z nové emailové adresy.
4) Odesílatel
V nastavení vyberte možnost ODESÍLATEL.
- Pod nadpisem „Adresy, ze kterých můžete odesílat maily“ Můžete vidět Váš seznam účet a pod ním políčko DALŠÍ EMAILOVÁ ADRESA. Do tohoto políčka zadejte celou emailovou adresu. Například ve tvaru info@vasedomena.cz.
- Klepněte na tlačítko PŘIDAT ADRESU.
- Nyní klepněte v levém horním rohu na tlačítko ZPĚT DO EMAILU. Přejdete tak do Vaší emailové schránky na seznamu. Vyčkejte na doručení ověřovacího emailu. Email dorazí přibližně do 5 minut. V emailu bude odkaz pro potvrzení. Na odkaz klepněte.
Nyní je email nastaven a můžete emaily přijímat i odesílat. Pokud klepnete na NAPSAT E-MAIL, pak si můžete všimnout, že by se email odeslal z adresy, kterou jste si zvolili při založení Seznam účtu. Klepnutím na tuto adresu si můžete vybrat, že chcete email odeslat z adresy info@vasedomena.cz. Pokud byste chtěli, aby se vždy při psaní nového emailu automaticky vybrala adresa info@vasedomena.cz, pak postupujte takto:
5) Nastavení
- V pravém horním rohu klikněte na svoje jméno a zvolte NASTAVENÍ.
- V záložce ODESÍLATEL najdete nadpis „Adresy, ze kterých můžete odesílat maily“ V tuto chvíli již na tomto místě vidíte dvě adresy. Klepněte na výběr Vaší firemní adresy například info@vasedomena.cz.
- Klepněte na tlačítko ZPĚT DO EMAILU
Nyní máte nastavený email info@vasedomena.cz jako primární a při kliknutí na tlačítko NAPSAT E-MAIL již budete email odesílat automaticky z nové schránky.
Na závěr doporučuji ověřit funkčnost emailu tak, že odešlete testovací email na jinou vaší emailovou schránku. Jakmile email dorazí, můžete na něj ještě odpovědět a vyčkat 5 minut na doručení odpovědi. Tím ověříte, že funguje přijímání i odesílání emailů.